خبرهای داغ:
مدیر آموزش وپرورش نهاوند عنوان کرد

 ضرورت آمادگی کامل مدارس برای آغاز سال تحصیلی جدید

نهاوند-مدیر آموزش وپرورش نهاوند گفت: مدارس ما باید آمادگی کامل برای هر سه وضعیت حضوری، غیرحضوری و ترکیبی را در سال تحصیلی جدید داشته باشند.
کد خبر: ۹۳۷۲۸۷۳
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۹

 ضرورت آمادگی کامل مدارس برای آغاز سال تحصیلی جدیدبه گزارش خبرگزاری بسیج، محمدحسین دارایی در جلسه توجیهی مدیرآموزگاران شهرستان نهاوند ضمن قدردانی از مدیرآموزگاران که در طول تابستان به صورت جدی موارد مربوط به پروژه مهر۱۴۰۰ را پیگیری و انجام داده‌اند، اظهار داشت: طبق آخرین اظهارات سرپرست وزارت آموزش وپرورش، شروع سال تحصیلی جدید در ابتدای مهرماه به صورت غیرحضوری و در بستر شبکه شاد خواهد بود؛ اما ان‌شاءالله با توجه به سرعت گرفتن بحث واکسیناسیون، به زودی شاهد آموزش حضوری و نیمه حضوری دانش آموزان خواهیم بود.

وی افزود: مدارس ما باید آمادگی کامل برای هر سه وضعیت حضوری، غیرحضوری و ترکیبی را در سال تحصیلی جدید داشته باشند.

مدیر آموزش وپرورش نهاوند در ادامه با اشاره به لزوم شناسایی و جذب نوآموزان دوره پیش دبستانی، ادامه داد: دوره پیش دبستانی یکی از دوره‌های بسیار مهم برای دانش‌آموزان است و تجربه ثابت کرده دانش‌آموزانی که دوره پیش دبستانی را سپری کرده‌اند از نظر تحصیلی و اجتماعی بودن نسبت به همسالان خود که این دوره را نگذرانده‌اند، بسیار جلوتر هستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سند تحول بنیادین نقشه راه آموزش وپرورش در فرایند تعلیم و تربیت دانش‌آموزان است از مدیرآموزگاران خواست تا مفاد این سند را به دقت مطالعه کنند و به کار ببندند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار